23 February 2016

week (month) in pictures #3


- spotkanie z najmilszą osobą na ziemi, Bogusią z bloga Selfie du jour -

To uczucie, kiedy powoli zaczynam rozumieć, że człowiek, który był w moim życiu przez 5 lat, tak naprawdę cholernie zatruwał mi życie i odbierał całą motywację... Poświęcałam mu każdą wolną chwilę, a teraz wiem, że nie był tego warty. Skończyłam znajomość, bo szykuję się na zmiany. Chcę zmienić swoje podejście do życia. Pierwszym krokiem będzie zmiana koloru włosów.

Keep calm and don't give up. Giving up is a trap!



- cholernie kwaśna lemoniada z Tesco, ale nieziemsko pyszna! -


- ostatnio ulubiona rzecz do picia (woda, miód, cytryna) -


- selfie srelfie -


- nowa kolorowanka, chyba już oszalałam -


- kaktusy górą! -


- "połącz kropki", wersja 1000 kropek, odpręża jak najlepsza melisa - 


- mój super fancy wazon-butelka - 



No comments:

Post a Comment